TERMENI SI CONDITII SWEETERIA

DEFINITII
SWEETERIA – Societatea SWEETERIA S.R.L., cu sediul Sat 1 Decembrie, Comuna 1 Decembrie, Judetul Ilfov, J23/200/2017, CUI RO36947804, organizata in baza legii romane.

SITE – Domeniul sweeteria.com.ro si subdomeniile acestuia.
CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis MEMBRILOR sau CLIENTILOR sai de catre Sweeteria SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Sweeteria SRL MEMBRULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele si/sau tarifele practicate de Sweteria intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Sweeteria SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Sweeteria, sau alte date privilegiate ale acesteia.
MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT prin intermediul crearii si utilizarii unui CONT.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail sau dupa caz, un nume utilizator si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin intermediul caruia se face accesul la informatiile furnizate de MEMBRU pentru comanda in curs, pentru comenzile anterioare sau in cadrul procesului de reactualizare a informatiilor aferente contului.

CLIENT – Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT, fara a fi necesar crearea unui CONT de MEMBRU.

COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre SWEETERIA si CLIENT sau MEMBRU prin care acesta din urma transmite catre SWEETERIA, prin intermediul SITE-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe SITE.

DOCUMENT – prezentul document denumit “Termeni si Conditii”.

COMUNICARI COMERCIALE – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsletter e-mail, webpush etc) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produsele vizualitate sau achizitionate de pe SITE, informatii cu privire la oferte sau promotii, informari cu privire la produse adaugate in sectiunea „Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusivae a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul in care este incheiat contractul;

DATE CU CARACTER PERSONAL – inseamna orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele, domiciliul, adresa de email, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.

PRELUCRARE – orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizare de mijloace automatizate), respective colectarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);

NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promotiilor ori evenimentelor desfasurate de catre Sweeteria SRL sau de catre un partener al societatii intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Sweeteria SRL cu referire la informatiile continute de acesta;

TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs de catre Sweeteria SRL catre Client sau Membru, indiferent de modalitatea de livrare.

2. ASPECTE GENERALE
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare a Site-ului/Continutului de catre Membru sau Client in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Sweeteria SRL si acesta. Te rugam sa parcurgi cu atentie acest document pentru a preintampina eventualele consecinte nedorite/neplacute ce pot fi apreciate de catre Membru/Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei Sweeteria.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea Continutului, implica aderarea Membrului sau Clientului la clauzele prezentului document; Membrul/Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile, document care poate fi actualizat, modificat si completat oricand, fara o notificare prealabila din partea Sweeteria SRL. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul plasarii comenzii.
2.3. Accesul la Continut se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil pe www.sweeteria.com.ro.
2.4. Prin folosirea Site-ului/Continutului, Membrul/Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru daunele materiale sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Comenzii sau oricarui tert cu care Sweeteria SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Membrul/Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul la produsele oferite de Sweeteria SRL prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor si/sau comunicarilor din partea Sweeteria SRL, de orice natura (electronic, telefonic etc).
2.5.2. Sweeteria SRL va sterge toate datele care fac referire la comanda din baza sa de date si in masura in care Membrul solicita expres, cu privire la Contul creat, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, exceptie facand situatiile in care pastrarea datelor constituie o obligatie legala a Sweeteria SRL.
2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, Membrul/Clientul poate sa contacteze Sweeteria SRL sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Sweeteria destinate acestui scop.
2.7. Membrul/Clientul nu poate sa revoce unilateral acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract (momentul cuprins intre plasarea si confirmarea Comenzii si pana la intrarea in posesie a produselor) sau pana in momentul in care acesta nu va achita integral contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Sweeteria SRL. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Sweeteria SRL si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Sweeteria SRL va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.8. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania.
2.9. Plasarea unei comenzi de pe Site nu este conditionata de crearea unui Cont. Inregistrarea ca Membru reprezinta un beneficiu pus la dispozitia Clientilor Sweeteria SRL pentru a-si vizualiza comenzile plasate, adresele de livrare/facturare si in vederea actualizarii informatiilor cu privire la Membru (nume si prenume, nume afisat, parola).

3. CONTINUT
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la reprezentari grafice statice si/sau dinamice, text si/sau continut multimedia, marci inregistrate, desene si/sau modele industriale, denumiri comerciale prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Sweeteria SRL, aceasta detinand toate drepturile obtinute in mod direct sau indirect inclusiv prin inregistrare, contract de cesiune, contract de licenta sau aducerea la cunostinta publicului pe orice cale a drepturilor si a Continutului sus-mentionat.
3.2. Membrului/Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Sweeteria SRL, includerea oricarui continut in afara site-ului Sweeteria SRL, indepartarea insemnelor protejate de dreptul de autor al Sweeteria asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, expetie facand situatia in care obtine acordul expres al Sweeteria SRL.
3.3. Membrul/Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.
3.4. In cazul in care Sweeteria SRL confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul sau Clientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Sweeteria pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.5. Niciun Continut transmis catre Membru sau Client, sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Sweeteria SRL si/sau al angajatului sau colaboratorului Sweeteria SRL care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.6. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. CONTACT
4.1. Sweeteria SRL publica pe site datele complete si corecte de identificare pentru a fi contactat de catre Membru/Client.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul/Clientul permite Sweeteria SRL sa il contacteze la adresa de e-mail furnizata in mod voluntar in sectiunea “email” din formular. Prelucrarea datelor Membrului sau Clientului de catre Sweeteria SRL va viza exclusiv comunicarea cu privire la solicitarea formulata in scris.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea Sweeteria SRL de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, personal etc).

5. NEWSLETTERE SI ALERTE
5.1. Membrul/Clientul are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere din partea Sweeteria SRL.
5.2. Datele preluate de la Membru/Client, ca persoana vizata, in scopul expedierii newslettere-lor pot si vor fi folosite de catre Sweeteria SRL numai daca s-a obtinut consimtamantul expres si in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor se poate face in orice moment:
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere primite.
5.3.2. Prin contactarea Sweeteria SRL conform cu informatiile de contactare si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru/Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere, fara niciun angajament ulterior din partea Sweeteria SRL, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

6. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE www.sweeteria.com.ro:
6.1. Sweeteria SRL, in calitate de Operator, prelucreaza datele furnizate de Membri/Clienti sau vizitatori ai site-ului in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile domeniului protectiei datelor cu caracter personal. Pentru mai multe detalii, accesati Politica de confidentialitate ( link: https://sweeteria.com.ro/politica-de-confidentialitate/).

7. POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI www.sweeteria.com.ro:
7.1. Sweeteria SRL, in calitate de Operator, prelucreaza datele colectate de la Membri/Clienti sau vizitatori ai site-ului prin intermediul cookie-urilor in conformitate cu Politica de Cookie-uri (link).
7.2. Aceasta politica se completeaza cu Politica de confidentialitate.

8. POLITICA DE VANZARE ONLINE
8.1. Accesul la serviciu
8.1.1. Fiecare Client care doreste sa devina Membru poate avea un singur Cont, nefiind insa obligatorie crearea unui Cont pentru plasarea unei Comenzi. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri.
8.1.2. Fiecare Client isi poate crea un cont pe Site–ul Sweeteria si poate beneficia de acces la informatii in conformitate cu pct. 2.9.
8.1.3. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a limita/restrictiona accesul Clientului/Membrului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Membrului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Sweeteria SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Membrul se poate adresa Sweeteria SRL pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
8.1.4. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a anula orice comanda viitoare a unui Client/Membru in cazul in care a refuzat coletul la livrare o singura data sau a amanat ridicarea unui colet de doua ori .
8.1.5. Sweeteria SRL poate publica pe Site informatii despre concursuri/campanii sau vanzari promotionale practicate intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Concursurile/campaniile se vor derula in conditiile regulamentului oficial de concurs disponibil gratuit oricarui participat pe Site.
8.1.6. In cazul platilor online, Sweeteria SRL nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre Client sau Membru, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Membrul/Clientul.
8.1.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe Site (reprezentari statice/dinamice, prezentari multimedia etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Sweeteria SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
8.1.8. Sweeteria SRL poate anula Comanda efectuata de catre Membru sau Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului/Membrului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

9. PLASAREA COMENZII
9.1 Pentru a plasa o comanda, Clientul/Membrul trebuie sa urmeze procedura online de cumparare, sa completeze cei patru pasi: facturare, livrare, verificare, plata, finalizand comanda prin utilizarea butonului „Trimite comanda”.
9.2. Finalizarea comenzii in conditiile pct. 9.1. nu inseamna ca o comanda a fost acceptata, deoarece comanda dumneavoastra constituie o oferta pe care ne-o faceti cu privire la cumpararea unuia sau a mai multor produse de la noi.
9.3. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de Sweeteria SRL, Clientul /Membrul urmand sa primeasca primi un e-mail de la Sweeteria SRL prin care se confirma comanda („Confirmareacomenzii”). De asemenea, Sweeteria SRL poate suna Clientul/Membrul pentru Confirmarea comenzi. Factura fiscala impreuna cu certificatul de conformitate vor fi incluse in colet.
Comanda se face prin sistemul de comenzi Sweeteria SRL, prin completarea formularului de comanda sau telefonic la numarul de telefon specificat la datele de contact.
9.5. Prin finalizarea comenzii, Clientul/Membrul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
9.6. In cazul in care un Client/Membru isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate contractele in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
9.7. Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective in stocurile Sweeteria. In acest sens, in eventualitatea in care apar dificultati de aprovizionare sau daca produsele nu se mai afla in stoc, Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a informa Clientul/Membrul cu privire la produse de aceeasi calitate si valoare egala sau superioara care pot fi comandate.
9.8. Daca Membrul/Clientul nu doreste sa comande aceste produse inlocuitoare si daca s-a primit deja plata aferenta produselor comandate, Sweeteria va rambursa integral orice sume de bani platite in termen de 14 zile de la momentul refuzului.
9.9. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea totala sau partiala a unei comenzi efectuata de catre Membru/Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
• Produsele nu exista in stoc;
• Plata nu este finalizata;
• Datele furnizate de catre Client/Membru, pe Site, sunt incomplete sau incorecte;
• Activitatea Clientului/Membrului pe Site poate si/sau produce daune de orice natura Sweeteria SRL si/sau partenerilor acestuia;
• Exista una sau mai multe comenzi confirmate si neridicate.
9.10. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a elimina orice produs de pe Site in orice moment, si/sau de a elimina sau modifica orice material sau informatii de pe acest Site. Cu toate ca Sweeteria SRL depune toate eforturile pentru a prelucra intotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstante exceptionale care sa oblige Sweeteria sa refuze prelucrarea unei comenzi dupa trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii si isi rezerva dreptul de a proceda astfel in orice moment.
9.11. Sweeteria SRL nu va avea nicio raspundere fata de Membru/Client sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui produs de pe Site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest Site sau pentru neprelucrarea unei comenzi dupa ce a fost trimis mesajul de Confirmare a comenzii.
9.12. Sweeteria SRL va anunta Clientul cu privire la indisponibilitatea unui produs comandat, Clientul avand posibilitatea de a accepta sau de a refuza comanda partiala.
9.13. Pentru informatii legate de comanda poate fi apelat numarul de telefon 0773792320, de luni pana vineri, intre orele 8.30-16, sau se poate trimite un email la adresa contact@sweeteria.com.ro.
9.14. Comenzile plasate de luni pana vineri vor fi prelucrate in maxim 48 de ore de la primirea acestora la care se adauga termenul de livrare, iar comenzile plasate in zilele de sambata si duminica vor fi prelucrate in fiecare zi de luni, la care se adauga si termenul de livrare. In situatia in care aceste date se modifica, noile termene vor fi anuntate atat pe Site, prin modificarea Termenilor si Conditiilor.
9.15. Solicitarile de modificare a Comenzii se vor onora doar daca sunt anuntate cu cel putin 1 zi inainte de data expedierii comenzii. Exceptie fac produsele din sectiunea „Dulce de-a gata”, pentru care solicitarile de modificare se vor onora doar daca sunt anuntate cu cel putin 5 zile inainte.

10. PRETUL PRODUSELOR
10.1. Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat pe Site-ul Sweeteria.com.ro, cu exceptia cazului in care exista o eroare evidenta. Cu toate ca Sweeteria SRL depune eforturi pentru a se asigura ca toate preturile indicate pe Site sunt corecte, pot aparea erori.
Daca se descopera o eroare de pret la oricare produs(e) din comanda, Membrul/Clientul va fi informat cat mai curand cu putinta si i se va oferi optiunea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula. Daca Membrul/Clientul nu poate fi contactat, din motive neimputabile Sweeteria SRL, comanda se va considera anulata si daca a fost deja achitata intreaga suma platita va fi rambursata in termen de 14 zile de la data anularii Comenzii.
10.2. Sweeteria SRL nu are nicio obligatie de a vinde un produs la un pret inferior incorect (chiar si in situatia in care s-a primit Confirmarea de expediere), daca eroarea de pret este evidenta, inconfundabila si ar fi putut fi identificata in mod rezonabil de Membru/Client ca fiind o eroare.
10.3. Preturile afisate pe Site includ TVA, dar nu includ costurile de livrare, care se vor adauga la suma totala datorata, asa cum se specifica in sectiunea 10.
10.4. Preturile pot fi revizuite in orice moment, fara nicio comunicare prealabila, insa (cu exceptiile mentionate mai sus), nicio schimbare potentiala nu va afecta vreo comanda pentru care, anterior modificarii preturilor, a fost trimisa deja o Confirmare a comenzii.
10.5. In magazinul online, se pot acorda diferite tipuri de reduceri pe baza de cod special. Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel. Promotiile si reducerile nu se pot cumula cu alte promotii si reduceri.
10.6. In cazul in care Membrul/Clientul doreste sa comande un produs din sectiunea „Dulciuri de-a gata”, Sweeteria SRL poate solicita un avans de 30% din pretul produsului. In cazul in care, Membrul/Clientul intelege sa renunte la comanda cu mai putin de 24h, avansul nu se mai returneaza.

11. PLATA PRODUSELOR
11.1. Dupa ce Clientul/Membrul a selectat toate produsele pe care doreste sa le cumpere prin adaugarea lor in cosul de cumparaturi, urmatorul pas este de a parcurge procesul de finalizare a comenzii si de a efectua plata. Pentru a face acest lucru, Clientul trebuie sa urmeze pasii din procesul de cumparare, completand sau verificand informatiile solicitate la fiecare pas. Mai mult decat atat, pe toata durata procesului de cumparare, inainte de a efectua plata, Clientul poate modifica datele comenzii. De asemenea, daca Clientul este Membru (detine un Cont), va fi disponibil un istoric al tuturor comenzilor plasate de acesta, in sectiunea „Contul meu”.
Optiunile de plata pentru Romania sunt disponibile sub toate formele de plata prezentate mai jos:
11.2. Modalitatile de plata sunt: ramburs, ordin de plata sau online:
• Ramburs prin Curier;
• Ordin de plata (Sweeteria SRL, 1 Decembrie, Ilfov, Nr. Reg. Comertului J23/200/2017, CIF 36947804. Cont in cazul platii in lei: RO61 RNCB 0278 1549 8938 0001, deschis la BCR Serban Voda, Bucuresti).
In cazul in care plata se realizeaza prin Ordin de plata, livrarea produselor se va realiza doar dupa inregistrarea acesteia.
• Online prin intermediul procesatorului PlatiOnline.ro
11.3. Plata se realizeaza in conditii de siguranta deplina, fara a se percepe nici un fel de comision. Datele de card sunt procesate prin intermediul PlatiOnline.ro, iar Sweeteria SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul Clientilor. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra (in functie de tipul de card, acestea pot lipsi).
Cardurile de credit sunt supuse unor verificari de validare si autorizare de catre institutia emitenta. In cazul in care Sweeteria SRL nu primeste autorizarea necesara, nu isi asuma raspunderea pentru nicio intarziere a livrarii produselor comandate sau, dupa caz, nelivrarea acestora si nu vom mai putea incheia niciun Contract cu dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Sweeteria.com.ro.

12. LIVRAREA
12.1 Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la Sweeteria SRL este efectuata prin intermediul sistemului de curierat rapid, cu exceptia prajiturilor proaspete, tartelor, torturilor cremoase (mai exact, produsele aflate in sectiunea „Dulciuri de-a gata”), care se vor livra personal, doar in zilele de sambata si duminica in Bucuresti si Ilfov, in intervalul orar 9 – 15.
12.2. Timpul de livrare al unei comenzi prin sistem de curierat rapid poate varia in functie de perioada in care este efectuata. Astfel incat intervalul de livrare poate varia de la 2 pana la 5 zile lucratoare in conditii normale, iar pentru comenzile care urmeaza a fi livrate in perioade aglomerate (Sarbatorile de iarna, Sarbatorile Pascale, 8 Martie, Black Friday etc.) termenul de livrare poate fi extins insa nu poate depasi 30 de zile caendaristice de la momentul plasarii comenzii .
12.3. Curierul va încerca livrarea de 2 ori la adresa menționată în pagina de finalizare a comenzii. In cazul in care nu se reuseste livrarea, coletul se va returna la sediul Sweeteria SRL si comanda va fi anulata, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
12.4. Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare dupa efectuarea platii din partea Clientului/Membrului in locatia indicata in Formularul de comanda (intelegand prin livrare semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Sweeteria SRL).
12.5. Costul livrarii va fi afisat in pagina de finalizare, fiind calculat automat in functie de adresa de livrare si greutatea coletului astfel:
1. Bucuresti si Ilfov:
* 0-2,9 kg = 15 lei
* 3-9,9 kg = 20 lei2. 6191 localitati aflate in lista de livrare Urgent Cargus, exceptand Bucuresti si Ilfov:
* 0-2,9 kg = 15 lei
* 3-9,9 kg = 20 lei
2. Localitati care nu sunt incluse in reteaua de acoperire Urgent Cargus, pana la 100% acoperire nationala:
* 0-2,9 kg = 30 lei
* 3-9,9 kg = 35 lei

12.6. Sweeteria nu este responsabila pentru neconformitatile produselor survenite in urma manevrarii sau transportului de catre curier.

13. POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR SWEETERIA SRL
13.1. La receptionarea produselor, Clientul/Membrul trebuie sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale. In caz contrar, Clientul poate sa atentioneze Sweeteria SRL in termen de 24 de ore de la primirea coletului la adresa de e-mail contact@sweeteria.com.ro. Atasarea unei poze lizibile a produsului este obligatorie.
13.2. In situatia in care Clientul/Membrul intelege sa se retraga din Contract, are obligatia de a notifica Sweeteria SRL cu privire la acest lucru, caz in care va returna produsele in maxim 14 zile de la momentul receptionarii comenzii, conform legislatiei in vigoare. Produsele din sectiunea „Dulciuri de-a gata” sunt produse perisabile si nu pot fi returnate.
13.3. Produsele trebuie restituite in aceeasi stare in care au fost livrate in ceea ce priveste ambalajul individual (care intra in contact direct cu produsul), nefiind acceptata returnarea produselor desigilate si resigilate (exemple: borcane Greentella desigilate, ambalajele de la banutii de ciocolata desfacute/desigilate, folia de la batoanele de cereale rupta, borcanele de dulceata desigilate etc).
13.4. Fac exceptie de la punctual 13.3. produsele care se vand in cutii sau seturi de produse si care pot fi comercializate si individual (exemplu: cutiile cu batoane de cereale, cutiile cu napolitane, produsele din pachetele promotionale afisate pe site etc.). Cu toate acestea, fiecare produs care se afla in cutie/pachet etc. trebuie sa nu fie desigilat/resigilat.
13.5. Clientul/Membrul este responsabil pentru achitarea costurilor de curierat/livrarea personala, in vederea restituirii produselor. Daca motivul restituirii este din culpa Sweeteria SRL (exemplu: defect de fabricatie, livrarea unui alt produs decat cel solicitat etc societatea va suporta achitarea costurilor necesare returnarii.
13.6. Sweeteria SRL va restitui Clientului contravaloarea produsului in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea acestuia, cu conditia ca produsul sa respecte cerintele mentionate la punctul 13.
13.7. Clientul/Membrul poate solicita returnarea produselor si in situatia in care livrarea nu corespunde descrierii si specificatiilor mentionate pe site. De asemenea, livrarea/facturarea gresita a altor produse decat cele solicitate trebuie semnala imediat catre Sweeteria.
13.8. In situatia descrisa la pct. 13.7., Clientul/Membrul poate solicita returnarea produsului pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuirea sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul/Membrul va plati diferenta, respectiv daca valoare este mai mica, va primi o rambursare pana la valoarea produsului inlocuitor.
13.9. Sweeteria SRL inapoiaza contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrării, in cel mult 14 zile de la data la care Clientul/Membrul a comunicat decizia de a se retrage din prezentul contract. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului.
13.10. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul ca un Client/Membru a ales alta modalitate de livrare decat modalitatile de livrare oferite de Sweteria SRL, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
13.11. Sweeteria SRL nu ramburseaza contravaloarea produselor decat in situatia in care ii sunt returnate produsele si se asigura ca sunt in aceeasi stare in care au fost trimise de Sweeteria SRL catre Membru/Client in conditiile art. 13.3 si 13.4.

14. FRAUDA
14.1. Sweeteria SRL nu solicita Clientilor/Membrilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.
14.2. Clientul/Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
14.3. Sweeteria SRL isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client/Membru ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Sweeteria SRL. Clientul va informa Sweeteria SRL asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Sweeteria SRL.
14.4. Comunicarile realizate de catre Sweeteria SRL prin mijloace electronice de comunicare la distanta (exemplu e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

15. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT
15.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
15.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
15.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata /exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.
15.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
15.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului in limitele art. 15.3.

16. LITIGII
16.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Sweeteria SRL Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.
16.2. Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Sweeteria SRL se va rezolva pe cale amiabila.
16.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru/Client si Sweeteria SRL se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Sweeteria SRL, in conformitate cu legile romane in vigoare.
16.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
16.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

17. DISPOZITII FINALE
17.1. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
17.2. In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, Sweeteria SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc, care nu sunt realizate de catre administratorul site-ului.
17.3. Sweeteria SRL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

18. CONTACT SI ALTE INFORMATII
18.1. In cazul in care exista intrebari, comentarii, feedback, idei sau sugestii in legatura cu produsele Sweeteria SRL sau cu site-ul detinut de aceasta (www.sweeteria.com.ro), va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0773792320 sau la adresa de e-mail contact@sweeteria.com.ro., de Luni pana Vineri, program 10:00-16:00.